Nora-Rules

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Nora Älskar Indo Eskola - 21 september 2011 21:26

Älskade finaste gulligaste snällaste roligaste och sötaste syster KOM jag saknar dig! <3 Vi har ju inte setts på flera månader :( <3 Puss på dig Felicia   

Av Nora Älskar Indo Eskola - 21 september 2011 16:50

Nu ska jag inte tjata runt med Inlägg som : Idag kom jag hem från skolan.....det var kul. Hej idag är jag glad.Eller typ:Jag ba heej sen jag ba skolan, och skolan ba ne mena sså jjaaa skolan ba fel oå jag ba nej fuck heller å sen ba fisksoppa?


NEJ! Nu ska ni få ett inlägg FULLT av sköna skämt och bilder :D <3

SHUT UP AND ENYOY THE PICTURES! ;)


 

 

               


   

Hahahahahhaha de 2 sista och den blöta katten var skönast tkr jag :D:D Vad tycker ni? Kommentera!

Av Nora Älskar Indo Eskola - 21 september 2011 07:55

Här kommer lite råd till er som kommer försent ofta.....


* Ha en klocka på er

* Sätt på larm när lektionen ska börja (mobilen )

* Fota schemat med mobilen och ha som bakgrundsbild/skärmsläckare

*Håll er i närheten av klassrummet och för faan, gå inte till kiosken när ni vet att lektionen börjar om 5 minuter och det är kö vid kiosken! -.-'

* Ha mobilen i högsta hugg.

* Ha ett mini schema i bakfickan.


Yäää, och för er som kommer i tid.....


SLUTA KOMMA I TID OCH LYXA TILL DE GENOM ATT KOMMA FÖRSENT!!! :D:D:D


 

Av Nora Älskar Indo Eskola - 21 september 2011 07:35

God morgon alla fina! (och fula) <3


Idag händer inget speciellt, jag ska bara chilla! ;) Nu får ni hjälpa mig att komma ihåg gympakläderna (a) :3 <333333


Puss puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mig, Nora ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska mitt nästa bakproject bli? :D
 Choklad rulltårta
 Wiener bröd
 Cupcakes
 Choklad våfflor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards